I. MIEJSCE I TERMIN: Zakopane, 11-14 sierpnia 2021 r.
1.Boiska Piłkarskie API SPORT ARENA, Zakopane, ul. Pardałówka 9
• boisko ze sztuczną trawą
2. Boisko piłkarskie API 2, Zakopane, wjazd na skrzyżowaniu ulic Droga do Olczy – Pardałówka - Broniewskiego (przedłużenie ulicy Broniewskiego)
• boisko ze sztuczną trawą
3. Boiska Piłkarskie COS, Zakopane, ul. Bogówka (boisko rezerwowe)
• boisko ze sztuczną trawą
Uwaga: W zależności od kategorii wiekowej, na boiskach turniejowych zostaną wyznaczone boiska zgodnie z unifikacją PZPN.
II. CEL
1. Popularyzacja aktywności fizycznej, wśród dzieci i młodzieży.
2. Rozwijanie sportowej pasji u dzieci i młodzieży, poprzez zdrową sportową rywalizację, w duchu idei Fair-Play.
III. UCZESTNICY
1. Turniej rozgrywany jest w trzech kategoriach wiekowych:
• Orlik E1 i E2 - dzieci ur. w 2011 r. i młodsze: 6 zawodników w polu + bramkarz
• Młodzik D1 i D2 - dzieci ur. w 2009 r. i młodsze: 8 zawodników w polu + bramkarz
• Trampkarz C1 - młodzież ur. w 2007 r. i młodsze: 10 zawodników w polu + bramkarz
2. W każdej kategorii wiekowej, dopuszcza się udział w drużynach, dziewczynek starszych o dwa lata od limitu wiekowego, do którego zgłoszona została drużyna.
3. Kluby mają możliwość zgłoszenia maksymalnie dwóch drużyn, w każdej kategorii wiekowej.
4. Wymagana jest minimalna i maksymalna ilość zawodników w każdej drużynie. Wynosi ona:
- w kategorii Orlik - od 10 do 16 zawodników
- w kategorii Młodzik - od 12 do 18 zawodników
- w kategorii Trampkarz - od 13 do 13 zawodników
5. Każdy klub może zgłosić dodatkowo osoby towarzyszące (trener, dodatkowy, opiekun, kierowca).
IV. NAGRODY W TURNIEJU
1. Każda kategoria wiekowa:
· I miejsce – puchar, medale, nagrody rzeczowe
· II miejsce – puchar, medale, upominki
· III miejsce – puchar, medale, upominki
· Pozostałe drużyny – puchary
· Nagrody dla wyróżniających się zawodników turnieju
· Okolicznościowe medale dla wszystkich uczestników turnieju
V. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Oferta organizacyjna, obejmuje kompleksową usługę uczestnictwa w turnieju, w skład której wchodzi: 3 dniowe zakwaterowanie i wyżywienie, udział w turnieju, bezpłatny wstęp na termy Gorący Potok.
2. Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do dn. 30 czerwca 2021, czytelnie wypełnionej karty zgłoszenia, która jest integralną częścią regulaminu, oraz:
- uregulowanie opłaty wpisowej za udział w zawodach, w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym przez organizatora,
- uregulowanie częściowej opłaty, za pobyt każdego zgłoszonego uczestnika, w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym przez organizatora.
- uregulowanie końcowej opłaty za pobyt każdego zgłoszonego uczestnika, w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym przez organizatora.
3. W związku z ograniczoną ilością miejsc na liście uczestników turnieju o ostatecznym udziale decyduje kolejność zgłoszeń, a następnie wpisanie drużyny na listę uczestników turnieju.
4. Przesłanie zgłoszenia do turnieju powoduje wpisanie drużyny na listę drużyn zgłoszonych. Dopiero uregulowanie wyznaczonych opłat, powoduje wpisanie na listę uczestników turnieju.
5. Brak wyznaczonej wpłaty w terminie, powoduje przesunięcie drużyny z listy zgłoszonych na listę rezerwową, co w konsekwencji może spowodować brak możliwości udziału w turnieju.
6. Imienny skład drużyny, należy przesłać do 30 lipca 2021 r., na dostarczonym przez organizatora formularzu.
7. Wszelkie informacje związane z uczestnictwem w turnieju muszą być ostatecznie zgłaszane organizatorowi w formie pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej, w celu odpowiedniego archiwizowania korespondencji przez organizatora.
8. Tylko wyznaczony Kierownik jest upoważniony do reprezentowania drużyny w kontaktach z organizatorem i dokonywania zmian merytorycznych związanych z udziałem drużyny w turnieju
9. Wszelkie przypadki losowe tj. kontuzja/choroba, powodujące wycofanie się wcześniej zgłoszonego uczestnika z turnieju, muszą być niezwłocznie zgłoszone organizatorowi przez kierownika drużyny.
10. W przypadku sytuacji opisanej w pkt. 9, organizator zwróci wcześniej wpłaconą zaliczkę za pobyt uczestnika, tylko w sytuacji udokumentowania kontuzji/choroby lub innego zdarzenia losowego.
11. Organizator zapewnia opiekę medyczną w trakcie trwania turnieju (ratownicy medyczni).
12. Firma ALMAR-SPORT S.C. jest organizatorem turnieju sportowego, organizatorem wypoczynku dla dzieci i młodzieży uczestniczących w turnieju jest zgłaszający udział: klub/akademia/szkółka.
13. Kierownicy zgłaszający drużynę są odpowiedzialni za wszelkie zgody na udział dzieci w turnieju.
14. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za szkody wynikłe z ich winy, podczas pobytu na zawodach.
15. W przypadku wycofania udziału drużyny z turnieju, klub traci wpłacone środki finansowe.
16. Wszyscy zawodnicy muszą posiadać aktualną legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości do okazania na prośbę organizatora.
17. Uczestnicy turnieju wyrażaja zgodę na utrwalanie ich wizerunku w postaci zdjęć oraz materiałów filmowych, w celach promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością firmy Almar-sport.
VI. KOSZTY UCZESTNICTWA
1. Koszty uczestnictwa określone są w karcie zgłoszeniowej.
2. W koszty uczestnictwa wliczone jest zakwaterowanie i wyżywienie (3 posiłki dziennie), wynajęcie obiektów sportowych, ubezpieczenie zawodników, obsługa medyczna w trakcie turnieju, wynagrodzenie sędziów, organizacja turnieju, obsługa zawodów, nagrody i upominki, bilety wstępu na baseny termalne GORĄCY POTOK.
3. Na każdą zgłoszoną drużynę, jeden opiekun przebywa na turnieju na koszt organizatorów. Osobę przebywającą na koszt organizatorów należy również uwzględnić przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego. Osoba ta nie będzie uwzględniona w kosztach uczestnictwa.
VII. PŁATNOŚCI I ROZLICZENIA
1. Każdy klub, zgłaszający swój udział do turnieju, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty wpisowej w terminie wyznaczonym przez organizatora, na podstawie wystawionej przez organizatora faktury proforma.
2. Brak wyznaczonej wpłaty w terminie, powoduje przesunięcie drużyny z listy zgłoszonych na listę rezerwową, co w konsekwencji może spowodować brak możliwości udziału w turnieju.
3. Każdy zgłoszony klub, zobowiązany jest do wpłaty częściowych kosztów uczestnictwa zawodników, w wysokości 100 zł od każdego zgłoszonego, w terminie wyznaczonym przez organizatora.
4. Pozostałą do zapłaty kwotę kosztów uczestnictwa należy uregulować w jeden z dwóch sposobów do wyboru:
- przelewem bankowym, najpóźniej do dnia 5 sierpnia 2021
- gotówką na turnieju, najpóźniej do dnia 12 sierpnia 2021
5. Organizator dokonuje rozliczeń finansowych z klubem zgłaszającym udział drużyny w zawodach, tj. z klubem, szkółką piłkarską lub akademią piłkarską.
6. W przypadku potrzeby wystawienia faktur indywidualnych dla rodziców/opiekunów zawodników uczestniczących w turnieju, fakt ten należy zgłosić organizatorowi w formie pisemnej drogą elektroniczną, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 sierpnia 2021 r. Zgłoszenie powinno być dokonane na druku, przygotowanym przez organizatora, na którym należy wskazać dokładne dane osób, dla których mają być przygotowane faktury indywidualne.
7. Wszelkie zapotrzebowania na faktury indywidualne zgłaszane organizatorowi po dniu 1 sierpnia 2021 r. nie będą uwzględnianie.
8. Na całościową kwotę faktur indywidualnych, rozliczenie musi być dokonane gotówką na turnieju.
9. Wysokość pojedynczej faktury indywidualnej nie może przekraczać kosztów uczestnictwa w turnieju jednego zawodnika.
VIII. DANE ORGANIZACYJNE:
1. Pobyt na turnieju, rozpoczyna się 11 sierpnia 2021, w środę a kończy 14 sierpnia 2021, w sobotę.
2. Wyżywienie rozpoczyna się w dniu przyjazdu od obiadokolacji, a kończy w dniu wyjazdu śniadaniem. Uczestnicy otrzymają również na drogę tzw. „suchy prowiant”.
3. Turniej zostanie rozegrany w ciągu dwóch dni, tj. 12-13 sierpnia 2021. 14 sierpnia jest zakończenie pobytu i wykwaterowanie do godz.10:00.
4. Czas trwania meczów turniejowych ustalony zostanie po zamknięciu listy zgłoszeń.
5. Każda drużyna rozegra 9-10 meczów w turnieju w zależności od formy sportowej.
6. Organizator zapewnia sędziowanie turnieju przez Kolegium Sędziów Okręgowego Związku Piłki Nożnej w Krakowie
7. Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni od nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie obejmuje czas trwania turnieju oraz drogę na turniej.
8. Organizator zapewnia pomoc medyczną przy urazach powstałych w czasie gry.
9. Każdy zespół, zobowiązany jest do wystąpienia w turnieju w jednolitych, numerowanych koszulkach.
10. Dopuszczalne są buty na sztuczną nawierzchnię tzw. „turfy” lub „lanki”. W turnieju obowiązuje absolutny zakaz gry w butach z wkręcanymi kołkami.
11. Zawodnicy mają obowiązek posiadania ochraniaczy na piszczele.
12. Drużyny mają obowiązek o wyznaczonej godzinie, być przygotowanym do rozpoczęcia meczu. Jeżeli drużyna nie stawi się w ciągu 5 minut od wyznaczonej godziny, sędzia odgwizduje walkower dla drużyny przeciwnej.
13. Na ławce rezerwowych podczas meczu, oprócz zawodników mogą przebywać tylko dwie dorosłe osoby, tj. trener oraz kierownik drużyny.
IX. PROGRAM TURNIEJU:
1. Dokładny program turnieju, opracowany zostanie po zamknięciu listy zgłoszeń i zostanie przesłany do opiekunów uczestniczących drużyn, najpóźniej na 10 dni przed zawodami.
2. Organizatorzy przewidują udział od 10 do 12 zespołów w każdej kategorii wiekowej.
3. Organizatorzy mogą zmienić przewidywaną ilość drużyn w zależności od zainteresowania zawodami.
4. W każdej kategorii wiekowej przewidziane są rozgrywki grupowe, oraz faza finałowa i mecze o poszczególne miejsca w turnieju, lub o tzw. „Puchar Pocieszenia”.
5. W związku z możliwą częstą rotacją na listach zapisanych drużyn, organizator przedstawi do wglądu ostateczną listę drużyn uczestniczących w turnieju w terminie do 2 tygodni przed rozpoczęciem turnieju.
X. TABELE I WYNIKI TURNIEJU:
1. Drużynie za rozegrany mecz przyznawana jest następująca ilość punktów:
a) za wygraną 3 punkty
b) za remis 1 punkt
c) za porażkę 0 punktów
2. O ostatecznej kolejności drużyn w tabeli, w I rundzie mistrzostw decyduje ilość zdobytych punktów a przy równej ilości punktów kolejno:
2.1. W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) losowanie
2.2. W razie większej ilości drużyn z taką samą ilością punktów:
a) wyniki bezpośrednich spotkań między zainteresowanymi drużynami (mała tabela)
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, z meczów między zainteresowanymi drużynami
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
e) przy takiej samej różnicy bramek we wszystkich meczach w grupie, większa ilość zdobytych bramek
f) losowanie
3. O ostatecznej kolejności drużyn w tabeli, w II rundzie mistrzostw decyduje ilość zdobytych punktów a przy równej ilości punktów kolejno:
3.1. Przy rywalizacji trzech drużyn w grupie
3.1.1 W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
b) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
c) wyższe miejsce zdobyte przez drużynę w pierwszej rundzie mistrzostw
d) losowanie.
3.1.2 W razie trzech drużyn z taką samą ilością punktów:
a) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami
b) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
c) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie rozgrywek
e) losowanie
3.2. Przy rywalizacji w II rundzie turnieju, większej ilości drużyn w grupie niż trzy.
3.2.1 W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie turnieju
e) losowanie.
3.2.2 W razie większej ilości drużyn z taką samą ilością punktów:
a) wyniki bezpośrednich spotkań między zainteresowanymi drużynami (mała tabela)
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, z meczów między zainteresowanymi drużynami
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich
meczach w grupie
e) przy takiej samej różnicy bramek we wszystkich meczach w grupie, większa ilość
zdobytych bramek
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie turnieju
f) losowanie.
4. W fazie finałowej turnieju, w razie braku rozstrzygnięcia meczu w regulaminowym czasie, o wyniku decydować będą rzuty karne, które egzekwować będzie po trzech zawodników z każdej drużyny. Jeśli wynik będzie w dalszym ciągu nierozstrzygnięty, z każdej drużyny strzelać będzie jeden zawodnik do pierwszej pomyłki.
5. Na każdym etapie rozgrywek, w przypadku zweryfikowania meczu jako walkower, ustalony zostaje
wynik 3 : 0.
XI. PRZEPISY GRY
We wszystkich kategoriach wiekowych turniej rozgrywany bedzie zgodnie z unifikacją PZPN.
XIII. USTALENIA KOŃCOWE:
1. W sprawach nie objętych regulaminem ostateczną decyzję podejmuje organizator.
2. Z przyczyn losowych, niezależnych od organizatora, program turnieju może ulec zmianie.
3. Zgłoszenie udziału w turnieju oznacza zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego akceptację.
Tylko organizatorowi przysługuje prawo interpretacji, oraz korekty regulaminu jeśli zmiany takie miałyby wpłynąć na sprawne przeprowadzenie zawodów.
Organizator Almar-Sport