I. MIEJSCE I TERMIN: Zakopane 07-14 sierpnia 2021 r.
1. Boiska Piłkarskie API SPORT ARENA, Zakopane, ul. Pardałówka 9
• boisko ze sztuczną trawą
2. Boisko piłkarskie API 2, Zakopane, wjazd na skrzyżowaniu ulic Droga do Olczy – Pardałówka - Broniewskiego (przedłużenie ulicy Broniewskiego)
3. Boiska Piłkarskie COS, Zakopane, ul. Bogówka
II. CEL
1. Popularyzacja aktywności fizycznej, wśród dzieci i młodzieży.
2. Rozwijanie sportowej pasji u dzieci i młodzieży, poprzez zdrową sportową rywalizację, w duchu idei Fair-Play.
III. UCZESTNICY TURNIEJU
1. Turniej rozgrywany zostanie w trzech kategoriach wiekowych:
• Orlik E1/E2 - dzieci urodzone w 2011 r. i młodsze: 6 zawodników w polu + bramkarz
• Młodzik D1/D2 - dzieci urodzone w 2009 r. i młodsze: 8 zawodników w polu + bramkarz
• Trampkarz C1 - dzieci urodzone w 2007 r. i młodsze: 11 zawodników w polu + bramkarz
2. W każdej kategorii wiekowej, dopuszcza się udział w drużynach, dziewczynek starszych o dwa lata od limitu wiekowego, do którego zgłoszona została drużyna.
3. Kluby mają możliwość zgłoszenia maksymalnie dwóch drużyn, w każdej kategorii wiekowej.
4. Wymagana jest minimalna i maksymalna ilość zawodników w każdej drużynie. Wynosi ona:
- w kategoriach U10, U11, U12 - od 10 do 16 zawodników
- w kategorii U14- od 12 do 18
5. Każdy klub może zgłosić dodatkowo osoby towarzyszące (trener, dodatkowy, opiekun, kierowca).
IV. BOISKA
Turniej zostanie rozegrany na boiskach zgodnie z unifikacją PZPN.
V. NAGRODY W TURNIEJU
Każda kategoria wiekowa:
· I miejsce – puchar, medale, nagrody rzeczowe
· II miejsce – puchar, medale, nagrody rzeczowe
· III miejsce – puchar, medale, nagrody rzeczowe
· IV miejsce – puchar i upominki
· Pozostałe drużyny – puchary
· Nagrody dla wyróżniających się zawodników turnieju
· Okolicznościowe medale dla wszystkich uczestników turnieju
VI. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Oferta organizacyjna, obejmuje kompleksową usługę uczestnictwa w obozie/turnieju, w skład której wchodzi: 7-mio dniowe zakwaterowanie i wyżywienie, udział w turnieju, udostępnienie wskazanych przez organizatora boisk na cele treningowe, w wyznaczonych terminach i godzinach (poza okresem rozgrywania turnieju), atrakcje dodatkowe uwzględnione w ofercie
2. Warunkiem uczestnictwa w obozie/turnieju jest przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do dn. 30 maja 2021, czytelnie wypełnionej karty zgłoszenia, która jest integralną częścią regulaminu, oraz:
- uregulowanie opłaty wpisowej za udział w zawodach, w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym przez organizatora,
- uregulowanie częściowej opłaty w wysokości 200 zł, za pobyt każdego zgłoszonego uczestnika, w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym przez organizatora.
- uregulowanie końcowej opłaty za pobyt każdego zgłoszonego uczestnika, w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym przez organizatora.
3. Dokonane wpłaty za udział w turnieju/obozie, są traktowane jako zaliczka za pobyt i nie podlegają zwrotowi, w razie rezygnacji z obozu, poza sytuacją losową jak kontuzja lub choroba.
4. Wszelkie przypadki losowe tj. kontuzja/choroba, powodujące wycofanie się wcześniej zgłoszonego uczestnika z obozu/turnieju, muszą być niezwłocznie zgłoszone organizatorowi przez kierownika drużyny.
5. W przypadku sytuacji opisanej w pkt. 4, organizator zwróci wcześniej wpłaconą zaliczkę za pobyt uczestnika, tylko w sytuacji udokumentowania kontuzji/choroby lub innego zdarzenia losowego.
6. W związku z ograniczoną ilością miejsc na liście uczestników obozu, turnieju o ostatecznym udziale decyduje kolejność zgłoszeń, a następnie wpisanie drużyny na listę uczestników turnieju/obozu.
7. Przesłanie zgłoszenia do obozu/turnieju powoduje wpisanie drużyny na listę drużyn zgłoszonych. Dopiero uregulowanie wyznaczonych opłat, powoduje wpisanie na listę uczestników turnieju/obozu.
8. Brak wyznaczonej wpłaty w terminie, powoduje przesunięcie drużyny z listy zgłoszonych na listę rezerwową, co w konsekwencji może spowodować brak możliwości udziału w turnieju/obozie.
9. Imienny skład drużyny, należy przesłać do 20 lipca 2021 r., na dostarczonym przez organizatora formularzu.
10. Wszelkie informacje związane z uczestnictwem w turnieju/obozie muszą być ostatecznie zgłaszane organizatorowi w formie pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej – w celu odpowiedniego archiwizowania korespondencji przez organizatora.
11. Tylko wyznaczony Kierownik jest upoważniony do reprezentowania drużyny w kontaktach z organizatorem i dokonywania zmian merytorycznych związanych z udziałem drużyny w obozie/turnieju
12. Organizator zapewnia opiekę medyczną w trakcie trwania turnieju (ratownicy medyczni).
13. Firma ALMAR-SPORT S.C. jest organizatorem turnieju sportowego, organizatorem wypoczynku dla dzieci i młodzieży uczestniczącej w obozie/turnieju jest zgłaszający udział: klub/akademia/szkółka.
14. Kierownicy zgłaszający drużynę są odpowiedzialni za wszelkie zgody na udział dzieci w obozie/turnieju.
15. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za szkody wynikłe z ich winy, podczas pobytu na zawodach.
16. W przypadku wycofania udziału drużyny z obozu/turnieju, klub traci wpłacone środki finansowe.
17. Wszyscy zawodnicy muszą posiadać aktualną legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości do okazania na prośbę organizatora.
VII. KOSZTY UCZESTNICTWA
1. Koszty uczestnictwa określone są w karcie zgłoszeniowej.
2. W koszty uczestnictwa wliczone jest zakwaterowanie i wyżywienie (3 posiłki dziennie), wynajęcie obiektu, ubezpieczenie zawodników, obsługa medyczna w trakcie turnieju, wynagrodzenie sędziów, organizacja turnieju, obsługa zawodów, nagrody i upominki, udostępnienie boisk na cele treningowe (w wyznaczonych terminach i godzinach, na podstawie przygotowanego grafiku), bilety wstępu na baseny termalne GORĄCY POTOK.
3. Na każde 15 osób zgłoszonych do udziału w obozie /turnieju, jeden opiekun przebywa na koszt organizatorów. Osobę przebywającą nz koszt organizatorów należy również uwzględnić przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego. Osoba ta nie będzie uwzgledniana w kosztach uczestnictwa.
VIII. PŁATNOŚCI I ROZLICZENIA
1. Każdy klub, zgłaszający swój udział do obozu/turnieju, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty wpisowej w terminie wyznaczonym przez organizatora, na podstawie wystawionej przez organizatora faktury proforma.
2. Każdy zgłoszony klub, zobowiązany jest do wpłaty częściowych kosztów uczestnictwa zawodników, w wysokości 200 zł od każdego zgłoszonego, w terminie wyznaczonym przez organizatora.
3. Pozostałą do zapłaty kwotę kosztów uczestnictwa należy uregulować w jeden z dwóch sposobów do wyboru:
- przelewem bankowym, najpóźniej do dnia 31 lipca 2021
- gotówką podczas pobytu, najpóźniej do dnia 8 lipca 2021
4. Organizator dokonuje rozliczeń finansowych z klubem zgłaszającym udział drużyny w zawodach, tj. z klubem, szkółką piłkarską lub akademią piłkarską.
5 Faktury indywidualne dla uczestników obozu/turnieju, wystawiane będą przez organizatora, tylko w przypadku braku możliwości wystawienia takiej faktury przez klub.
6. W przypadku potrzeby wystawienia faktur indywidualnych dla rodziców/opiekunów zawodników uczestniczących w turnieju/obozie, fakt ten należy zgłosić organizatorowi w formie pisemnej drogą elektroniczną, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2021 r. Zgłoszenie powinno być dokonane na druku, przygotowanym przez organizatora, na którym należy wskazać dokładne dane osób, dla których mają być przygotowane faktury indywidualne.
7. Wszelkie zapotrzebowania na faktury indywidualne zgłaszane organizatorowi po dniu 31 lipca 2021 r. nie będą uwzględnianie.
8. Na całościową kwotę faktur indywidualnych, rozliczenie musi być dokonane gotówką podczas pobytu.
9. Wysokość pojedynczej faktury indywidualnej nie może przekraczać kosztów uczestnictwa w turnieju jednego zawodnika.
IX. DANE ORGANIZACYJNE:
1. Oferta obejmuje kompleksową usługę uczestnictwa w obozie/turnieju, w skład której wchodzi: 7-dniowe zakwaterowanie i wyżywienie, udział w turnieju piłkarskim, udostępnienie wskazanych przez organizatora boisk na cele treningowe, w wyznaczonych terminach i godzinach, atrakcje dodatkowe uwzględnione w ofercie.
2. Pobyt na obozie/turnieju rozpoczyna się 7 sierpnia 2021 a kończy 14 sierpnia 2021.
3. Wyżywienie rozpoczyna się w dniu przyjazdu od obiadokolacji, a kończy w dniu wyjazdu śniadaniem. Uczestnicy otrzymają również na drogę tzw. „suchy prowiant”.
4. Turniej zostanie rozegrany w ciągu dwóch dni, tj. 12-13 sierpnia 2021, w pozostałe dni organizator zapewnia drużynom dostęp do wskazanych boisk piłkarskich w wyznaczonych godzinach, celem zrealizowania przez drużyny jednostek treningowych.
5. Każda drużyna będzie miała wyznaczone dwie jednostki treningowe dziennie po 1,5 godz. + możliwość kożystania z pomieszczeń konferencyjnych.
6. Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni od nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie obejmuje czas trwania turnieju oraz drogę na turniej.
7. Organizator zapewnia, podczas turnieju, pomoc medyczną przy urazach powstałych w czasie gry.
9. Dopuszczalne są buty na sztuczną nawierzchnię tzw. „turfy” lub „lanki”. W turnieju obowiązuje absolutny zakaz gry w butach z wkręcanymi kołkami.
X. PROGRAM TURNIEJU:
1. Dokładny program turnieju, opracowany zostanie po zamknięciu listy zgłoszeń i zostanie przesłany do opiekunów uczestniczących drużyn, najpóźniej na 10 dni przed zawodami.
2. Organizatorzy przewidują udział od 10 do 12 zespołów w każdej kategorii wiekowej.
3. Organizatorzy mogą zmienić przewidywaną ilość drużyn w zależności od zainteresowania zawodami.
4. W każdej kategorii wiekowej przewidziane są rozgrywki grupowe, oraz faza finałowa i mecze o poszczególne miejsca w turnieju, lub o tzw. „Puchar Pocieszenia”.
5. W związku z możliwą częstą rotacją na listach zapisanych drużyn, organizator przedstawi do wglądu ostateczną listę drużyn uczestniczących w turnieju w terminie do 10 dni przed rozpoczęciem turnieju.
XI. TABELE I WYNIKI TURNIEJU:
1. Drużynie za rozegrany mecz przyznawana jest następująca ilość punktów: a) za wygraną 3 punkty
b) za remis 1 punkt
c) za porażkę 0 punktów
2. O ostatecznej kolejności drużyn w tabeli, w I rundzie mistrzostw decyduje ilość zdobytych punktów a przy równej ilości punktów kolejno:
2.1. W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) losowanie
2.2. W razie większej ilości drużyn z taką samą ilością punktów:
a) wyniki bezpośrednich spotkań między zainteresowanymi drużynami (mała tabela)
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, z meczów między zainteresowanymi drużynami
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich
meczach w grupie
e) przy takiej samej różnicy bramek we wszystkich meczach w grupie, większa ilość
zdobytych bramek
f) losowanie
3. O ostatecznej kolejności drużyn w tabeli, w II rundzie mistrzostw decyduje ilość zdobytych punktów a przy równej ilości punktów kolejno:
3.1. Przy rywalizacji trzech drużyn w grupie
3.1.1 W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich
meczach w grupie
b) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
c) wyższe miejsce zdobyte przez drużynę w pierwszej rundzie mistrzostw
d) losowanie.
3.1.2 W razie trzech drużyn z taką samą ilością punktów:
a) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami
b) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
c) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie rozgrywek
e) losowanie
3.2. Przy rywalizacji w II rundzie turnieju, większej ilości drużyn w grupie niż trzy.
3.2.1 W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie turnieju
e) losowanie.
3.2.2 W razie większej ilości drużyn z taką samą ilością punktów:
a) wyniki bezpośrednich spotkań między zainteresowanymi drużynami (mała tabela)
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, z meczów między zainteresowanymi drużynami
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich
meczach w grupie
e) przy takiej samej różnicy bramek we wszystkich meczach w grupie, większa ilość
zdobytych bramek
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie turnieju
f) losowanie.
4. W fazie finałowej turnieju, w razie braku rozstrzygnięcia meczu w regulaminowym czasie, o wyniku decydować będą rzuty karne, które egzekwować będzie po trzech zawodników z każdej drużyny. Jeśli wynik będzie w dalszym ciągu nierozstrzygnięty, z każdej drużyny strzelać będzie jeden zawodnik do pierwszej pomyłki.
5. Na każdym etapie rozgrywek, w przypadku zweryfikowania meczu jako walkower, ustalony zostaje
wynik 3 : 0.
XII. PRZEPISY GRY
We wszystkich kategoriach wiekowych, turniej rozegrany zostanie zgodnie z unifikacją PZPN.
XIV. USTALENIA KOŃCOWE:
1. W sprawach nie objętych regulaminem ostateczną decyzję podejmuje organizator.
2. Z przyczyn losowych, niezależnych od organizatora, program turnieju może ulec zmianie.
3. Zgłoszenie udziału w turnieju oznacza zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego akceptację.
Tylko organizatorowi przysługuje prawo interpretacji, oraz korekty regulaminu jeśli zmiany takie miałyby wpłynąć na sprawne przeprowadzenie zawodów.
Organizator Almar-Sport