Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Almar-Sport - Turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
Zagraj z nami
REGULAMIN TURNIEJU
PUCHAR POSEJDONA
I. MIEJSCE I TERMIN: Ustka 7-9.05.2021
1. Boisko Piłkarskie OSiR w Ustce, ul. Grunwaldzka 35
• boisko ze sztuczną trawą
2. Boisko piłkarskie OSiR w Ustce, ul. Grunwaldzka 35
• boisko naturalne (rezerwa)
3. Rozgrywki turniejowe przewidziane są w następującym przedziale czasowym:
7 maja 2021 (piątek): 14.00 – 19.00 (mecze grupowe)
8 maja 2021 (sobota) 8.30 – 19.00 (mecze grupowe)
9 maja 2021 (niedziela): 8.30 – 13.00 (faza finałowa – mecze o miejsca)
II. CEL:
1. Popularyzacja aktywności fizycznej, wśród dzieci i młodzieży.
2. Rozwijanie sportowej pasji u dzieci i młodzieży, poprzez zdrową sportową rywalizację, w duchu idei Fair-Play.
3. Wyłonienie najlepszej drużyny turnieju, która weźmie udział w prestiżowym turnieju piłkarskim STEEL CUP 2021.
III. UCZESTNICY:
1. Turniej rozgrywany jest w kategorii wiekowej Żak F1 (dzieci urodzone w roku 2012 i młodsze).
Uwaga: turniej rozgrywany będzie w formule 6 zawodników w polu + bramkarz
2. Dopuszcza się udział w turnieju dziewczynek starszych o dwa lata (urodzone w 2010 roku i młodsze). W składzie jednej drużyny, nie może być więcej niż dwie dziewczynki.
3. Każdy klub ma możliwość zgłoszenia maksymalnie dwóch drużyn, do uczestnictwa w turnieju.
4. Wymagana jest minimalna i maksymalna ilość zawodników w każdej drużynie. Wynosi ona minimum 10 i maksimum 16 zawodników.
IV. BOISKA:
1. Turniej rozgrywany będzie na boiskach ze sztuczną trawą o wymiarach:
27 x 55 m, z bramkami 2m x 5m
2. Na potrzeby turnieju przygotowanych zostanie 5 boisk.
V. NAGRODY:
I miejsce – puchar, medale, nagrody rzeczowe
II miejsce – puchar, medale, nagrody rzeczowe
III miejsce – puchar, medale, nagrody rzeczowe
IV miejsce – puchar, nagrody rzeczowe
Pozostałe drużyny – puchary
Nagrody dla wyróżniających się zawodników turnieju
Okolicznościowe medale dla wszystkich uczestników turnieju
NAGRODA SPECJALNA !
Zwycięzca turnieju, otrzyma zaproszenie do uczestnictwa w jednym z najbardziej prestiżowych turniejów organizowanych w naszym kraju: STEEL CUP 2021, odbywającym się w Zakopanem w dniach 11-13 czerwca 2021.
W dotychczasowych edycjach turniejów Steel Cup wystąpiło wiele renomowanych klubów z całej Europy, oraz najbardziej znane i prestiżowe kluby i szkółki z Polski.
Organizatorem finałowego Turnieju Steel Cup jest Fundacja „Ja też mam marzeni”.
VI. OFERTA ORGANIZACYJNA - WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. Oferta organizacyjna, obejmuje kompleksową usługę uczestnictwa w Turnieju, tj. wpisowe + opłata za pobyt, w skład której wchodzą:
• udział w turnieju piłkarskim
• 2 dniowe zakwaterowanie i wyżywienie
• ubezpieczenie zawodników
• nagrody i upominki dla uczestników turnieju
• zabezpieczenie sędziów turnieju
• zabezpieczenie medyczne
• woda, napoje dla uczestników
2. Warunkiem uczestnictwa w turnieju, jest przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do dn. 31 marca 2021 r. czytelnie wypełnionej karty zgłoszenia, która jest integralną częścią regulaminu, oraz:
- uregulowanie opłaty wpisowej za drużynę, w terminie ustalonym przez organizatora
- ewentualna wpłata zaliczki za pobyt każdej osoby, w terminie i wysokości ustalonej przez organizatora
- uregulowanie ostatecznej opłaty za pobyt każdego zgłoszonego uczestnika turnieju, w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym przez organizatora.
3. W związku z ograniczoną ilością miejsc na liście uczestników turnieju, o ostatecznym udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
4. Przesłanie zgłoszenia do turnieju, powoduje wpisanie drużyny na listę drużyn zgłoszonych. Dopiero uregulowanie wyznaczonych opłat, powoduje wpisanie na listę uczestników Turnieju.
5. Brak wyznaczonej wpłaty w terminie, powoduje przesunięcie drużyny z listy zgłoszonych na listę rezerwową, co w konsekwencji może spowodować brak możliwości udziału w Turnieju.
6. Wszelkie informacje związane z uczestnictwem w Turnieju muszą być ostatecznie zgłaszane organizatorowi w formie pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej – w celu odpowiedniego archiwizowania korespondencji przez organizatora.
7. Tylko wyznaczony Opiekun drużyny (trener, kierownik itp.), wpisany w karcie zgłoszenia jest upoważniony do reprezentowania drużyny w kontaktach z organizatorem i dokonywania zmian merytorycznych związanych z udziałem drużyny w Turnieju.
8. Imienny skład drużyny, należy przesłać do 20 kwietnia 2021 r., na dostarczonym przez organizatora formularzu.
9. Do 20 kwietnia 2021 r., można dokonywać oficjalnych zmian w ilości osób uczestniczących w Turnieju. W razie zmiany ilości osób, należy taki fakt zgłosić organizatorowi w formie pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej.
Po 20 kwietnia 2021, zmiany w ilości osób uczestniczących w Turnieju, możliwe są tylko w razie kontuzji lub przypadku losowego.
10. Wszelkie przypadki losowe tj. kontuzja/choroba, powodujące wycofanie się wcześniej zgłoszonego uczestnika ze Turnieju, muszą być niezwłocznie zgłoszone organizatorowi, przez Opiekuna drużyny.
11. W przypadku sytuacji opisanej w pkt. 10, organizator zwróci wcześniejsze wpłaty za pobyt uczestnika, tylko w sytuacji udokumentowania kontuzji/choroby lub innego zdarzenia losowego.
12. Organizator zapewnia opiekę medyczną w trakcie trwania Turnieju (ratownik medyczny).
13. Firma ALMAR-SPORT S.C. jest organizatorem Turnieju sportowego, organizatorem wypoczynku dla dzieci i młodzieży jest zgłaszający udział klub/akademia/szkółka.
14. Kierownicy zgłaszający drużynę są odpowiedzialni za wszelkie zgody na udział dzieci w Turnieju.
15. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za szkody wynikłe z ich winy, podczas pobytu na Turnieju.
16. Wycofanie przez klub drużyny zgłoszonej do turnieju, skutkuje utratą wcześniej dokonanych wpłat.
17. Organizatorzy, w razie braku możliwości organizacji Turnieju z przyczyn od siebie niezależnych, mogą odwołać zaplanowaną wcześniej imprezę.
18. Organizator zwraca wcześniejsze wpłaty za udział i pobyt na turnieju, tylko w sytuacji wyraźnego zakazu organizacji imprez sportowych tego typu, wydanego przez odpowiednie organy władzy.
19. Wszyscy zawodnicy muszą posiadać aktualną legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości do okazania na prośbę organizatora.
VII. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
1. Zakwaterowanie dla uczestników przewidziane jest w pensjonatach i ośrodkach
wczasowych. Wszystkie pokoje przewidziane dla uczestników turnieju oraz osób towarzyszących posiadają własne łazienki.
2. Zakwaterowanie uczestników rozpoczyna się w dniu 7 maja 2021 r., od godz. 15.00 i trwa do dn. 9 maja 2021 r. do godz. 12.00
3. Wcześniejsze zakwaterowanie możliwe jest jedynie po uzgodnieniu tego faktu z właścicielem ośrodka, w którym zakwaterowana jest drużyna.
4. Wyżywienie rozpoczynamy kolacją w dniu przyjazdu a kończymy obiadem w dniu wyjazdu.
5. W pozostałe dni pobytu, przewidziane są trzy posiłki (śniadanie, obiad, kolacja)
6. Osoby towarzyszące, zakwaterowane będą w pokojach 2 i 3 osobowych a w razie potrzeby i na wyraźne życzenie, również w pokojach 4 osobowych lub domkach.
7. Organizator, nie gwarantuje dla osób towarzyszących pokoi 1 osobowych, gdyż ich ilość w ośrodkach jest bardzo ograniczona.
8. Uwaga:
Organizatorzy muszą dostosować pobyt uczestników podczas Turnieju, do ustaleń i zaleceń Rządu Polskiego, dotyczącego pobytu grup zorganizowanych w hotelach i pensjonatach na dzień rozpoczęcia pobytu, tj. 7.05.2021.
VIII. KOSZTY UCZESTNICTWA
1. Koszty uczestnictwa określone są w karcie zgłoszeniowej.
2. Na każdą drużynę jeden opiekun przebywa podczas Turnieju, na koszt organizatorów.
3. Każda kolejna osoba dorosła, poza jednym opiekunem drużyny, jest traktowana jako osoba towarzysząca.
4. W koszty uczestnictwa wliczone: udział drużyny w turnieju, 2 dniowe zakwaterowanie i wyżywienie, wynajęcie obiektu, ubezpieczenie zawodników, obsługa medyczna, wynagrodzenie sędziów, obsługa zawodów, udział w imprezach towarzyszących, oraz nagrody i upominki.
IX. PŁATNOŚCI I ROZLICZENIA
1. Każdy klub, zgłaszający swój udział w Turnieju, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty wpisowej, w terminie wyznaczonym przez organizatora, na podstawie wystawionej przez organizatora faktury proforma. Po dokonanej wpłacie wystawiona zostanie faktura VAT numerowana.
2. Brak wyznaczonej wpłaty w terminie, powoduje przesunięcie drużyny z listy zgłoszonych na listę rezerwową, co w konsekwencji może spowodować brak możliwości udziału w turnieju.
3. Każdy zgłoszony klub, zobowiązany jest do wpłaty ewentualnych częściowych kosztów pobytu, w wysokości i terminie wyznaczonym przez organizatora.
4. Pozostałą do zapłaty kwotę kosztów uczestnictwa należy uregulować w jeden z dwóch sposobów, ustalony z organizatorem:
- przelewem bankowym, najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2021
- gotówką na turnieju, najpóźniej do dn. 8 maja 2021
5. Wycofanie przez klub drużyny zgłoszonej do turnieju, skutkuje utratą wcześniej dokonanych wpłat.
6. Organizator dokonuje rozliczeń finansowych z klubem zgłaszającym udział drużyny w zawodach.
7. Nie ma możliwości opłaty za pobyt na turnieju bonem turystycznym.
X. DANE ORGANIZACYJNE:
1. Pobyt na turnieju, rozpoczyna się 7 maja 2021, a kończy w dn. 9 maja 2021.
2. Wyżywienie rozpoczyna się w dniu przyjazdu od kolacji, a kończy w dniu wyjazdu obiadem.
3. Czas trwania meczów turniejowych ustalony zostanie po zamknięciu listy uczestników.
4. Turniej rozgrywany jest zgodnie z unifikacją PZPN, dla kategorii Orlik E.
5. Organizatorzy przewidują rozgrywki grupowe oraz fazę finałową i mecze o miejsca w turnieju.
6. Każda drużyna rozegra 8-10 meczów w turnieju, w zależności od formy sportowej.
7. Zwycięzca turnieju, otrzyma zaproszenie do finałowego Turnieju Sokolika. Zasady udziału w Finałowym Turnieju Sokolika, ustala organizator turnieju, Fundacja „Ja Też Mam Marzenia”
8. Organizator zapewnia sędziowanie turnieju przez Kolegium Sędziów Okręgowego Związku Piłki Nożnej.
9. Wszyscy zawodnicy są ubezpieczeni od nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie obejmuje czas trwania turnieju.
10. Organizator zapewnia pomoc medyczną przy urazach powstałych w czasie gry.
11. Każdy zespół, zobowiązany jest do wystąpienia w turnieju w jednolitych, numerowanych koszulkach.
12. Dopuszczalne są buty na sztuczną nawierzchnię tzw. „turfy” lub „lanki”. W turnieju obowiązuje absolutny zakaz gry w butach z wkręcanymi kołkami.
13. Zawodnicy mają obowiązek posiadania ochraniaczy na piszczele.
14. Drużyny mają obowiązek o wyznaczonej godzinie, być przygotowanym do rozpoczęcia meczu. Jeżeli drużyna nie stawi się w ciągu 5 minut od wyznaczonej godziny, sędzia odgwizduje walkower dla drużyny przeciwnej.
15. Na ławce rezerwowych podczas meczu, oprócz zawodników mogą przebywać tylko dwie dorosłe osoby, tj. trener oraz kierownik drużyny.
XI. PROGRAM TURNIEJU:
1. Dokładny program Turnieju, opracowany zostanie po zamknięciu listy zgłoszeń i zostanie przesłany do opiekunów uczestniczących drużyn, najpóźniej na 10 dni przed zawodami.
2. W związku z możliwą rotacją w listach zapisanych drużyn, organizator przedstawi do wglądu ostateczną listę drużyn, wraz z przesłanym programem turnieju.
XII. TABELE I WYNIKI TURNIEJU:
1. Drużynie za rozegrany mecz przyznawana jest następująca ilość punktów:
a) za wygraną 3 punkty
b) za remis 1 punkt
c) za porażkę 0 punktów
2. O ostatecznej kolejności drużyn w tabeli, w I rundzie mistrzostw decyduje ilość zdobytych punktów a przy równej ilości punktów kolejno:
2.1. W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) losowanie
2.2. W razie większej ilości drużyn z taką samą ilością punktów:
a) wyniki bezpośrednich spotkań między zainteresowanymi drużynami (mała tabela) b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, z meczów
między zainteresowanymi drużynami
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
e) przy takiej samej różnicy bramek we wszystkich meczach w grupie, większa ilość zdobytych bramek
f) losowanie
3. O ostatecznej kolejności drużyn w tabeli, w II rundzie mistrzostw decyduje ilość zdobytych punktów a przy równej ilości punktów kolejno:
3.1. Przy rywalizacji trzech drużyn w grupie
3.1.1 W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
b) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
c) wyższe miejsce zdobyte przez drużynę w pierwszej rundzie mistrzostw
d) losowanie.
3.1.2 W razie trzech drużyn z taką samą ilością punktów:
a) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami
b) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
c) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie rozgrywek
e) losowanie
3.2. Przy rywalizacji w II rundzie turnieju, większej ilości drużyn w grupie niż trzy.
3.2.1 W razie dwóch drużyn z taką samą ilością punktów
a) wynik bezpośredniego spotkania między zainteresowanymi drużynami
b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie turnieju
e) losowanie.
3.2.2 W razie większej ilości drużyn z taką samą ilością punktów:
a) wyniki bezpośrednich spotkań między zainteresowanymi drużynami (mała tabela) b) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, z meczów między zainteresowanymi drużynami
c) przy takiej samej różnicy bramek, większa ilość zdobytych bramek
d) korzystniejsza różnica między zdobytymi i straconymi bramkami, we wszystkich meczach w grupie
e) przy takiej samej różnicy bramek we wszystkich meczach w grupie, większa ilość zdobytych bramek
d) wyższe miejsce zajęte przez drużynę w pierwszej rundzie turnieju
f) losowanie.
4. W fazie finałowej turnieju, w razie braku rozstrzygnięcia meczu w regulaminowym czasie, o wyniku decydować będą rzuty karne, które egzekwować będzie po trzech zawodników z każdej drużyny. Jeśli wynik będzie w dalszym ciągu nierozstrzygnięty, z każdej drużyny strzelać będzie jeden zawodnik do pierwszej pomyłki.
5. Na każdym etapie rozgrywek, w przypadku zweryfikowania meczu jako walkower, ustalony zostaje wynik 3 : 0.
XIII. PRZEPISY GRY:
1. Turniej rozgrywany będzie zgodnie z unifikacją PZPN, dla kategorii Orlik E.
2. Uwaga: turniej rozgrywany będzie w formule 6 zawodników w polu + bramkarz
XIV. USTALENIA KOŃCOWE:
1. W sprawach nie objętych regulaminem ostateczną decyzję podejmuje organizator.
2. Zgłoszenie udziału w turnieju oznacza zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego akceptację.
Tylko organizatorowi przysługuje prawo interpretacji oraz korekty regulaminu jeśli zmiany takie miałyby wpłynąć na sprawne przeprowadzenie zawodów.
OSOBY DO KONTAKTU W SPRAWACH ORGANIZACYJNYCH:
• zakwaterowanie drużyn, rozliczenie udziału, faktury:
Tomasz Wychowaniec tel. 609 20 30 45 e-mail: tomasz@almar-sport.pl
• nagrody, sprzęt piłkarski-zamówienia:
Dionizy Niemczyk tel. 609 080 167 e-mail: dionizy@almar-sport.pl
• program turnieju:
Roman Pawlik tel. 506 494 262 e-mail: roman@almar-sport.pl
Adrian Bajsarowicz tel. 506 494 261 e-mail: adrian@almar-sport.pl
• wyniki, tabele, zdjęcia, obsługa medialna:
Adrian Bajsarowicz tel. 506 494 261 e-mail: adrian@almar-sport.pl
• KOORDYNATOR TURNIEJU
Tomasz Wychowaniec tel. 609 20 30 45 e-mail: tomasz@almar-sport.pl
Organizator
ALMAR SPORT